شیر پست اینستاگرام

شیر پست اینستاگرام چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

درحال حاضر اینستاگرام یکی از بزرگترین پلتفرم‌های اجتماعی در دنیاست و امکانات آن روز به روز در حال گسترش است. یکی از این امکانات شیر پست می‌باشد که البته مدت زمان زیادیست که در اینستاگرام قرار دارد. شاید با شنیدن اسم این امکان از خود بپرسید که شیر پست اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با شیر پست اینستاگرام آشنا کنیم. پس لطفا تا انتهای این پست از پارس فالوور با ما همراه بمانید.

شیر در اینستاگرام به چه معناست؟

اینستاگرام امکانات مختلفی دارد و یکی از این امکانات شیر پست است. در اینستاگرام افراد پست‌های مختلفی را به اشتراک می‌گذارند، گاهی اوقات کاربران اینستاگرام از این پست‌ها لذت برده و قصد دارند تا آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. برای اینکار از شیر پست اینستاگرام استفاده می‌کنند. در واقع شیر پست اینستاگرام، قابلیتیست که به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوایی که علاقه دارند را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

تنظیمات لیست شیر اینستاگرام

در بالا با شیر پست اینستاگرام آشنا شدید. بد نیست که بدانید شما میتوانید برای خودتان یک لیست شیر درست کنید و افرادی که میخواید را به آن دعوت کرده و محتوای خود را مستقیم برای آنها به اشتراک بگذارید. لیست شیر به شما کمک می‌کند تا محتوای مورد نظر خود را راحت‌تر با سایرین به اشتراک بگذارید. این لیست تنظیمات خاصی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

  • نام لیست : به کمک این قابلیت میتوانید نام لیست شیر خود را تغییر دهید.
  • مدیریت افراد دعوت شده: شما میتوانید افرادی که به لیست شیرتان دعوت کرده‌اید را حذف یا محدود کنید.
  • دسترسی: شما میتوانید به افراد حاضر در لیست شیر دسترسی‌های خاصی را ارائه کنید. معروف ترین آنها قابلیت ارسال پست در لیست شیر توسط این افراد است.
  • خصوصی یا عمومی : لیست شیر بصورت ییشفرض خصوصی است. اما شما میتوانید این لیست را به حالت عمومی در بیاورید.
  • حذف : شما میتوانید لیست شیر خود را بطور کلی حذف کنید. فراموش نکنید که با اینکار تمام افرادی که در لیست شیر شما قرار دارند، حذف خواهند شد.

شیر پست اینستاگرام چیست؟

لیست شیر اینستاگرام بر چه اساسی است؟

لیست شیر پست اینستاگرام تنها بر اساس نظر و علاقه شما ایجاد می‌شود. در این لیست شما باید افراد دلخواه خودتان را به لیست دعوت کنید تا بتوانید محتوای مورد نظرتان را برای آنها ارسال کنید. شاید بارها با این دیالوگ که ” نفر سوم لیست شیرت کیه ؟ ” رو به رو شده باشید. معمولا پیج‌های مختلف از شما درخواست می‌کنند تا یکی از پست‌های آنها را برای یکی از افراد حاضر در لیست شیرتان بفرستید. این لیست بر اساس افرادی که به شما نزدیک هستند و با آنها بیشتر ارتباط و تعامل دارید ایجاد می‌شود. هرچه با فرد مورد نظر ارتباط بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، جایگاه او در این لیست نیز بالاتر خواهد بود.

حذف لیست شیر اینستاگرام

در برخی از موارد شاید بخواهید لیست شیر اینستاگرام را پس ایجاد کردن، حذف کنید. برای اینکار کافیست تا به تنظیمات لیست شیر بروید. سپس گزینه حذف را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که با اینکار تمام اطلاعات مربوط به لیست شیر حذف خواهد شد و شما دیگر برای شیر پست اینستاگرام به این لیست دسترسی نخواهید داشت.

علامت شیر اینستاگرام

علامت شیر پست اینستاگرام در این پلتفرم بسیار واضح است. دقیقا در زیر پست یا ریلز یک فلش وجود دارد که از نظر ظاهر به لوگوی تلگرام شباهت زیادی دارد. با کلیک بر روی این علامت میتوانید پست مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. در قسمت بعدی آموزش شیر پست را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چگونه یک پست اینستاگرام را شیر کنیم

برای شیر پست اینستاگرام کار سختی در پیش ندارید. فقط کافیست تا علامت شیر اینستاگرام را لمس کنید. با اینکار یک پنجره جدید از پایین روی تلفن همراه شما ظاهر می‌شود. در این پنجره ابتدا افراد نزدیک به شما در صدر یک لیست قرار دارند که میتوانید با انتخاب هرکدام از آنها، پست مورد نظر را برای آنها ارسال کنید. شما میتوانید چند نفر از آنها را انتخاب کرده و به یکباره پست را برایشان ارسال کنید.

در کنار انتخاب این افراد راه دیگری نیز برای شیر پست اینستاگرام وجود دارد. در این روش لیستی از شبکه‌های اجتماعی در پایین پنجره برای شما ظاهر می‌شود که میتوانید مستقیماً لینک پست را در آنها به اشتراک بگذارید. البته این لیست خیلی کامل نیست و فقط شبکه‌های اجتماعی فیسبوک – توییتر و  واتساپ در آن حضور دارند. در این بخش گزینه‌های دیگری برای ارسال لینک به شکل پیامک یا Add Story نیز وجود دارد. همچنین میتوانید بر روی گزینه ” کپی لینک ” نیز بزنید تا لینک در کلیبورد شما ذخیره گردد و سپس آن را در هر فضایی که خواستید به اشتراک بگذارید.

شیر اینستاگرام چیست

چگونه یک نفر را از لیست شیر حذف کنیم؟

برای حذف یک یا چند نفر از لیست شیر، فقط کافیست تا مطابق با آموزش بالا به تنظیمات لیست شیر رفته و از آنجا به مدیریت کاربران بروید تا بتوانید هر شخصی را که خواستید از لیست شیرتان حذف کنید.

آیا شیر پست اینستاگرام برای پیج ما مفید است؟

قطعا اینستاگرام برای پروموت و حمایت از یک پیج یا پست، به تعداد شیر‌ پست اینستاگرام دقت می‌کند. یعنی اگر یک یا چند محتوای شما اشتراک گذاری زیادی را به خود اختصاص دهد، آنگاه از نظر اینستاگرام نیز پست شما مستحق دریافت حمایت و دیده شدن بیشتر است. شما میتوانید با خرید فالوور بدون ریزش اینستاگرام در کنار تولید محتوای با کیفیت، پیج خودتان را رشد دهید.

چگونه شیر پست‌های خودمان را افزایش دهیم؟

پاسخ بسیار واضح است، محتوای با کیفیت و جذاب تولید کنید. خودتان را جای کاربران بگذارید. چه پستی احساس شما را تحریک می‌کند و به شما را ترغیب می‌کند تا یک محتوای خاص را برای دوستان یا خانواده ارسال کنید؟ دقیقا از همین خط و مشی استفاده کنید تا بتوانید آمار شیر پست اینستاگرام برای پست‌های خود را بالا ببرید. همچنین میتوانید از خدمات افزایش شیر در سایت پارس فالوور نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

شیر پست اینستاگرام یک ابزار ارزشمند برای کاربران و تولید کنندگان محتوا و همنین صاحبان پیج‌های اینستاگرامی است. ما امروز در این مقاله شما را با شیر پست اینستاگرام آشنا کردیم و سپس تنظیمات لیست شیر را به شما کاربران عزیز توضیح دادیم. فراموش نکنید که شما به عنوان صاحب پیج اینستاگرام میتوانید با افزایش شیر پست اینستاگرام، پیج خود را نیز ارتقا دهید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید.

پارس فالوور , پلتفرم خرید خدمات اینستاگرام و روبیکا در ایران میباشد. پارس فالوور با هدف ارائه محصولات با کیفیت ایرانی و بدون ریزش در کنار قیمت مناسب پایه گزاری شده است. از افتخارات پارس فالوور میتوان به تیم پشتیبانی حرفه ای و زیر ساخت بسیار قوی آن اشاره کرد.

نماد اعتماد و پرداخت
تمامی حقوق برای پارس فالوور محفوظ است
واتساپ
تلگرام
پیامک
ایمیل
باز کردن بستن
ارتباط با ما
اطلاعیه ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد