آموزش تصویری خصوصی کردن پیج اینستاگرام

آموزش تصویری خصوصی کردن پیج اینستاگرام

افراد برای استفاده از اینستاگرام باید در این شبکه اجتماعی، پیجی ایجاد کنند. بعضی از افراد مشکلی با عمومی بودن پیج ندارند و اجازه می‌دهند تا کاربران دیگر بتوانند فالوورها، فالووینگ‌ها و پست‌های آنها را مشاهده کنند. اما برخی دیگر به دنبال افزایش حریم خصوصی بوده و با خصوصی کردن پیج اینستاگرام جلوی دسترسی افراد دیگر به پیجشان را میگیرند. زمانی که پیجتان را خصوصی کنید در اصل تنها افرادی که خودتان به آنها اجازه داده‌اید میتوانند از پیج شما دیدن کنند. امروز و در این پست به شما خصوصی کردن پیج اینستاگرام را به شکل تصویری آموزش داده‌ایم. پس لطفا تا انتهای این پست با پارس فالوور همراه باشید.

خصوصی کردن پیج اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

برای خصوصی کردن پیج اینستاگرام خود، ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و به پروفایل خود بروید. در گوشه بالا سمت راست یا چپ صفحه ( با توجه به زبان اینستاگرام شما ) ، آیکون سه خط افقی یا منوی تنظیمات را انتخاب کنید. با لمس این گزینه وارد تنظیمات یا همان Settings اینستاگرام خواهید شد. سپس به بخش Privacy یا حریم خصوصی بروید. در این بخش، گزینه Account Privacy یا حریم خصوصی را انتخاب کنید. با لمس این گزینه به صفحه جدید وارد می‌شوید. در اینجا 2 گزینه در مقابل شماست. گزینه اول Private Account یا حساب خصوصی است. اگر این گزینه فعال باشد، حساب کاربری شما به خصوصی تغییر پیدا می‌کند. اگر خاموش باشد حساب همچنان عمومی است. به این ترتیب میتوانید حساب کاربری خود در پلتفرم اینستاگرام را از طریق اپلیکیشن خصوصی کنید.

خصوصی کردن پیج اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

اما شما میتوانید در کنار استفاده از اپلیکیشن برای خصوصی کردن پیج اینستاگرام از سایت نیز برای اینکار استفاده کنید.

خصوصی کردن پیج اینستاگرام از طریق سایت

برای خصوصی کردن پیج اینستاگرام از طریق سایت، ابتدا وارد آدرس Instagram.com شده و سپس به اکانت کاربری خود لاگین کنید. در گام بعدی از قسمت پایین صفحه سمت چپ، روی گزینه More که آیکن سه خط دارد کلیک کنید. پس از انجام اینکار کادری برای شما باز خواهد شد. در این کادر گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد بخش تنظیمات اینستاگرام شوید.

پرایوت کردن پیج اینستاگرام از طریق سایت

در صفحه جدید و از منوی سمت چپ به دنبال گزینه Account Privacy بگردید و سپس آن را انتخاب کنید.

نحوه خصوصی کردن پیج اینستاگرام

این گزینه شما را مستقیما به بخشی برای خصوصی کردن پیج اینستاگرام می‌برد. در این صفحه نیز باید گزینه Private Account را فعال کنید. با اینکار حساب کاربری شما خصوصی خواهد شد.

سوالات متداول

اکنون که آموزش خصوصی کردن اکانت اینستاگرام به دو روش از طریق سایت و اپلیکیشن را با شما کاربران عزیز به اشتراک گذاشتیم، لازمه که شما رو با بعضی از سوالات متداول در این بازه آشنا کنیم و به سوالات پر تکرار شما عزیزان پاسخ بدیم. پس با ما همراه بمانید.

با خصوصی کردن حساب کاربری در اینستاگرام چه مواردی مخفی خواهد شد؟

با خصوصی کردن حساب کاربری در اینستاگرام دیگر افراد غریبه توانایی مشاهده لیست فالوور و فالووینگ‌های شما ( افرادی که شما دنبال کرده‌اید )  را نخواهند داشت. همچنین این افراد دیگر نمیتوانند لایو، استوری، ریلز و پست‌های شما را نیز مشاهده کنند. در اصل شما با خصوصی کردن حساب کاربریتان، جلوی بازدید افراد عریبه از پیجتان را میگیرید و به این ترتیب از حریم خصوصی بالایی برخوردار خواهید بود.

پس از خصوصی سازی چه افرادی توانایی بازدید از پیج من را دارند؟

پس از خصوصی کردن پیج اینستاگرام تنها افرادی که به آنها مجوز داده‌اید یا قبلا از فالوورهای پیج شما بوده‌اند، توانایی بازدید از پیج شما در اینستاگرام را خواهند داشت. در غیر اینصورت بقیه افراد از این امتیاز محروم خواهند بود.

بیشتر بخوانید : منظور از پروفایل ویزیت و اهمیت آن در اینستاگرام چیست؟

چگونه به افراد مختلف اجازه بازدید از پیجم را بدهم؟

هر شخصی که بخواهد پیج شما در اینستاگرام را مشاهده کند، باید ابتدا شما را فالو کند، پس از ثبت درخواست فالو، شما میتوانید درخواست این شخص را رد یا تایید کنید. اگر تایید کنید که شخص مورد نظر به تمامی موارد مربوط به پیج شما مثل پروفایل، پست، ریلز وغیره دسترسی خواهد داشت. در غیر اینصورت فرد مورد نظر حتی اجازه دنبال کردن شما را نیز نخواهد داشت.

آیا خصوصی سازی به افزایش امنیت پیج من کمک خواهد کرد؟

اگر منظور از افزایش امنیت، جلوگیری از هک شدن پیج است، خیر این مسئله هیچ کمکی به شما نخواهد کرد. اما اگر منظور شما از امنیت، افزایش حریم خصوصی است، بلی! شما میتوانید با خصوصی کردن پیج اینستاگرام تا حد بسیار زیادی حریم خصوصی خود را افزایش دهید و جلوی کنجکاوی افراد مختلف را بگیرید.

آیا خصوصی کردن پیج اینستاگرام سرعت دریافت فالوور من را کم خواهد کرد؟

بله! از آنجایی که شما پیج خود را به حالت خصوصی در آورده‌اید، اینستاگرام دیگر پست‌های شما را در فضاهای پر بازدید و اکسپلور نمایش نخواهد داد. دلیل این امر نیز کاملا مشخص است. شما اجازه نمی‌دهید افراد غریبه از پست‌های شما دیدن کنند و اینستاگرام نیز به همین دلیل جلوی دیده شدن پیج شما را خواهد گرفت.

آیا برای پیج خصوصی اینستاگرام میتوان فالوور خرید؟

در حال حاضر خیر! اگر به قوانین و توضیحات درج شده در سرویس‌های خرید فالوور اینستاگرام دقت کنید، متوجه می‌شوید که برای پیج‌های خصوصی در اینستاگرام، امکان خرید فالوور وجود ندارد. پیج شما باید حتما عمومی باشد. شما میتوانید پیج خصوصی خود را ابتدا به شکل عمومی در بیاورید و پس از اتمام فرایند خرید فالوور، مجددا پیج را خصوصی کنید. از نظر اینستاگرام هیچ محدودیتی در این باره برای شما وجود ندارد و شما میتوانید تا هر چند بار که خواستید پیج خود را عمومی یا خصوصی کنید.

آیا میتوان هر پیجی را خصوصی کرد؟

خیر! از نظر اینستاگرام تنها پیج‌های شخصی توانایی تبدیل شدن به پیج‌های خصوصی را دارند و پیج‌های کاری از این امکان بهره مند نیستند.

سخن پایانی

اگر به دنبال افزایش حریم خصوصی و جلوگیری از سرک کشیدن افراد مختلف در پیج خود هستید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما پیج خود را خصوصی کنید. ما امروز در این مقاله شما را با آموزش خصوصی کردن پیج اینستاگرام آشنا کردیم. در این مقاله دو روش کاربردی و مفید را با شما به اشتراک گذاشتیم و گفتیم که چگونه میتوانید از طریق اپلیکیشن اینستاگرام و سایت این پلتفرم اکانت خود را خصوصی کنید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. موفق باشید.

پارس فالوور , پلتفرم خرید خدمات اینستاگرام و روبیکا در ایران میباشد. پارس فالوور با هدف ارائه محصولات با کیفیت ایرانی و بدون ریزش در کنار قیمت مناسب پایه گزاری شده است. از افتخارات پارس فالوور میتوان به تیم پشتیبانی حرفه ای و زیر ساخت بسیار قوی آن اشاره کرد.

نماد اعتماد و پرداخت
تمامی حقوق برای پارس فالوور محفوظ است
واتساپ
تلگرام
پیامک
ایمیل
باز کردن بستن
ارتباط با ما
اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد